Попри те, що останні виклики індустрії вплинули на телевізійне та кіновиробництво, витрати найбільших провайдерів контенту значно зросли після завершення пандемії. Disney, Comcast, Google, Warner Bros. Discovery, Netflix і Paramount цього року разом інвестували 126 мільярдів доларів у виготовлення нового продукту.
Останні дані Ampere Analysis показують, що витрати найбільших провайдерів контенту досягнуть свого максимуму у 2024 році й становитимуть 51% від загального обсягу витрат на створення нового контенту, порівняно з 47% у 2020 році. Про це свідчать дані нового дослідження, нещодавно оприлюдненого компанією Ampere Analysis
Ось основні висновки дослідження Ampere Analysis:
- Disney залишається найбільшим представником медіаландшафту та інвестує у виготовлення телевізійного та кіноконтенту 14% від загальних витрат у 2024 році. Його лідерство підкріпилось придбанням Hulu на початку року, додавши ще 9 мільярдів доларів до загальних витрат Disney.
- Витрати найбільших провайдерів контенту на новий оригінальний продукт залишаються основним типом витрат серед цих провайдерів, на них припадає понад 56 мільярдів доларів інвестицій і 45% від загальних витрат з 2022 року.
- Google внесено у перелік найбільших виробників контенту завдяки YouTube. Попри те, що відеохостинговий сервіс сильно відрізняється від телевізійних та кіногруп, він все одно є одним із найбільших провайдерів контенту, нарощуючи свою долю ринку завдяки партнерським угодам із великими власниками контенту, що робить його третім за величиною провайдером контенту у світі.
- Netflix залишається головним інвестором, що вкладається у виготовлення контенту для стримінгових сервісів. З часу пандемії компанія щорічно інвестувала в нові та придбані програми в середньому 14,5 мільярдів доларів. Подальше зростання очікується у 2025 році завдяки придбанню прав на трансляцію матчів NFL і поєдинки WWE.
- Загалом 40 зі 126 мільярдів доларів витрачено на підписку на шість стримінгових платформ(зокрема Disney+, Peacock і Paramount+). Це підкреслює ріст їх важливості, оскільки аудиторія відходить від лінійного телебачення на користь зручності стримінгових сервісів.
- Попри проблеми із виробництвом, спричинені страйками сценаристів і акторів у США, стримери продовжували підтримувати виробництво, орієнтуючись на більш глобальні стратегії. На міжнародні (неамериканські) програми припадає 40% витрат Paramount+ і 52% витрат Netflix у 2024 році. Такий контент зазвичай дешевший у виробництві та ефективно мотивує аудиторію підписатися на платформу.
Системні інвестиції великих студій і стримінгових платформ у нові програми залишатимуться ключовими для підтримки зацікавленості аудиторії. У 2024 році обсяги нового контенту зростуть несуттєво, оскільки виробництво продовжує відновлення після збоїв, спричинених пандемією та страйками профспілок. У майбутньому витрати найбільших провайдерів контенту все ще становитимуть понад 50% загальних витрат, а зростання загальмується, оскільки компанії прагнутимуть переорієнтувати свої витрати.
Пітер Інґрем, менеджер з досліджень Ampere Analysis